czwartek, 1 listopada 2012

01.11.2012r. (czwartek)

Wszystkich Świętych w Szkocji to normalny dzień. Wczoraj było Halloween, więc sprzedawcy w sklepach ubrani stosunkowo do panującej atmosfery, po ulicy biegały dzieciaki wymalowane i poprzebierane. Dziwne tylko, że nie zapukały do nas po cukierki... Odkąd przyjechałem do Szkocji (to już miesiąc!) widziałem w sklepach całe półki ze strojami, trupimi czachami i różnymi gadgetami dla najmłodszych. Szkocja szykowała się do Halloween jak markety w Polsce do Świąt.
W zeszłym roku razem z siostrą i Kotosem spacerowałem po Powązkach...Trochę brakuje tutaj tej magii, zapachu palących się świec. Dzisiaj myślę sobie o tych, których już nie ma... Brakuje tylko tej aury...
Cztery tygodnie bardzo podobne do siebie, w poniedziałek idę do pracy! Ufff...na początek 20h tygodniowo. Pozwoli mi to założyć konto w banku, wyrobić sobie National Insurance Number no i mam nadzieję, wynająć jakiś pokój lub kawalerkę. O moim pracodawcy i zajęciu napiszę w poniedziałek, bo wracając z pracy będę wiedział, że ją mam ;)
Generalnie dobry nastrój mnie nie opuszcza, w ciele czuję się znakomicie, kondycja psychiczna na najwyższym poziomie no i czasami sam siebie zaskakuję swoim podejściem i patrzeniem na pewne sprawy. Zmiany są w życiu potrzebne. Dobrze mi robią.

P.S.
Dobra wiadomość sprzed 2 min. Do pracy idę z Dawidem. Zawsze to raźniej!

Nutka, która mi ostatnio często towarzyszy. Dzielę się: Mantra - Om Mani Padme Hum

"Jest w prawdzie dla nas granica, położona przez nieubłaganą konieczność Przeznaczenia, ale nikt z nas nie wie, jak blisko się znajduje owej granicy. Dlatego tak kształtujemy swą duszę, jakby się już osiągnęło kres. Nie odkładajmy niczego na później. Codziennie wyrównujmy swe rachunki z życiem. Największy błąd życia stanowi to, że jest ono dla nas stale nie dokończone, że coś z niego bywa odsuwane na później. Kto co dzień żegna się z życiem, temu nie brak czasu. A właśnie z tego braku czasu rodzi się lęk i żądza przyszłości zżerająca duszę. Nic bardziej żałosnego od niepewności co do wyniku przyszłych zdarzeń."
L.A. Seneka 

1 komentarz: